Comunicarea unei companii cu publicul său, clienţi, parteneri, angajaţi, trebuie să fie permanentă. O instituţie responsabilă va avea o strategie de comunicare şi va implementa activităţile conform planului de acţiuni. Dacă nu le are, atunci vine la noi şi o ajutăm să comunice eficient.

Una din instituţiile pentru care prestăm servicii de comunicare este Proiectul norvegian Entranse to your business, fondator al Incubatorului de Afaceri din Soroca. Colaborarea a început cu o campanie de informare despre Incubator şi de recrutare a beneficiarilor proiectului.

Am continuat cu elaborarea şi completarea site-ului instituţiei şi comunicarea despre activităţile proiectului, a Incubatorului de Afaceri şi a beneficiarilor acestuia.

În 2013 am realizat un pliant despre Incubatorul de Afaceri, orientat spre recrutarea noilor beneficiari. Apoi am editat şi publicat „Ghidul pas cu pas pentru crearea Incubatoarelor Regionale de Afaceri”, un ghid de bune practici cu exemple din experienţa proiectului. Pentru acest ghid am scris o parte din conţinut, am făcut traducerea în limba engleză, am elaborat designul şi machetarea. Ghidul se distribuie la evenimentele organizate, întâlnirea cu autorităţile şi oaspeţi ai Incubatorului.

pliant1

pliant2

Avantajul serviciilor de comunicare prestate prin outsourcing este că o companie solicită serviciile atunci când are nevoie şi nu trebuie să plătească un specialist full-time. În plus, o companie de comunicare este în permanenţă la curent cu inovaţiile de pe piaţa media şi de comunicare, cu fluxul de informaţii şi tendinţele din domeniu. Aceasta poate însemna o eficienţă mai mare a mesajelor şi o acoperire media mai bună.

ghidulpascupas

ghidulpascupas1