Background

La începutul anului 2014, Ambasada Britanică la Chișinău a contractat Fabrica de imagine pentru elaborarea unei cercetări analitice despre imaginea Uniunii Europene în Moldova. Cercetarea a scos în evidenţă particularităţile de percepţie a Uniunii Europene în Moldova şi factorii care o influenţează.

Studiul a stat la baza elaborării strategiei de comunicare, scopul căreia a fost să contribuie la creşterea gradului de informare a populaţiei despre UE, despre proiectele pe care le implementează în Moldova şi suportul pe care îl acordă. Conform strategiei, a fost elaborată şi desfăşurată campania de comunicare „Vezi cu ochii tăi susţinerea Uniunii Europene în Moldova”.

Campanie de comunicare outdoor

Fabrica de imagine a realizat o campanie cu bannere outdoor, care ilustrau lucrurile concrete realizate din bani europeni, drumuri reparate sau construite, sisteme de alimentare cu apă, sisteme de încălzire în şcoli şi grădiniţe, spitale reparate şi dotate etc.

Conform conceptului campaniei, există un banner generic – „E posibil. Uniunea Europeană” şi mai multe bannere care ilustrează proiecte concrete realizate în cu susţinerea Uniunii Europene sau a ţărilor membre. În total, campania a inclus 63 de bannere amplasate în 19 raioane din Moldova, inclusiv municipiile Chişinău şi Bălţi.

Pentru realizarea acestei campanii, am selectat cele mai importante, în opinia noastră, proiecte implementate în Moldova din bani europeni. Am verificat, în cazul fiecărui proiect, ce opinii au beneficiarii despre lucrările realizate şi cum suportul european le-a schimbat viaţa. Imaginile de pe bannere ilustrează lucrările finalizate sau beneficiarii.

Bannere din cadrul campaniei „Vezi cu ochii tăi susţinerea Uniunii Europene în Moldova”

gradinita Comrat

drum Bălţi sărăteni română (2)

CTSC

drum CS

floresti

imagine

sanatauca

smurd