Crearea imaginii unui produs este întotdeauna o provocare şi presupune anumite riscuri. Chiar şi având o strategie foarte bună, este imposibil de prevăzut tot. Promovarea evenimentelor şi proiectelor culturale, deşi nu se deosebeşte strategic de alte domenii, are specificul său.

Când a apelat la noi, orchestra de tineret Chișinău Youth Orchestra avea deja 1 an. Era nevoie de o strategie de poziţionare şi promovare a brandului orientată spre publicul tânăr. Prin urmare, am decis să scoatem muzica clasică din sălile de concerte în stradă.

Am elaborat un concept de promovare şi am coordonat un plan de acţiuni. Primul pas a fost organizarea unui flashmob inedit în mijlocul Pieţei Centrale din Chișinău.

În anii următori am menţinut această tradiţie, mesajul fiind de fiecare dată diferit.

Am organizat pentru membrii orchestrei o sesiune foto pe acoperişul Guvernului.

Apoi a urmat un concert grandios în Scuarul Catedralei, care a adunat sute de ascultători şi a devenit un subiect central în ştirile acelei perioade.

orchestra_70

orchestra_31

orchestra_32

orchestra_71

Între timp, Chișinău Youth Orchestra a devenit un nume bine cunoscut printre tineri. La concertele orchestrei sălile sunt de fiecare dată pline. Instrumentiştii au susţinut deja şi concerte de muzică clasică la Ateneul Român din Bucureşti, fiind înalt apreciaţi.

Prin activităţile de comunicare realizate de Fabrica de imagine pentru Chișinău Youth Orchestra am contribuit la poziţionarea orchestrei. În acelaşi timp, cu ajutorul mass-media, am contribuit la popularizarea muzicii clasice în Moldova şi am arătat că evenimentele culturale pot fi interesante.

Flashmobul „Cântă cu noi!” organizat în august 2014

IMG_6513

IMG_6541

IMG_6558

IMG_6566