Asociaţia Naţională a Companiilor Private din Domeniul TIC (ATIC) a solicitat de la Fabrica de imagine servicii de comunicare pentru organizarea celui mai important eveniment IT al anului, Moldova ICT Summit 2011. Evenimentul era la a doua ediţie. La Summit erau invitaţi specialişti IT, experţi în politici publice, guvernare electronică, educaţie şi business atât din Moldova, cât şi din alte ţări. Scopul nostru era ca evenimentul să aibă o vizibilitate sporită şi să fie un subiect important pe agenda media.

Pentru început, am elaborat o strategie de promovare a conferinţei şi planul de acţiuni. Din observaţiile noastre, subiectul evenimentului era străin jurnaliştilor, de aceea am decis să mergem pe promovarea personalităţilor care vor veni la eveniment. Aceasta a fost o decizie reuşită, deoarece comunicatele au fost preluate şi difuzate de mass-media integral. Abordarea folosită în comunicarea despre eveniment a fost să vorbim cu publicul în limba lui, adică să explicăm subiectul în relaţie cu domeniile conexe.

O premieră pentru eveniment a fost invitarea separată a unui grup de bloggeri interesaţi de domeniu, care să scrie despre impresiile lor. Pentru ei au fost organizate întâlniri cu speakerii.

O inovaţie pentru evenimentele de acest tip au fost interviurile video pe care le-am realizat cu invitaţi importanţi. Acestea au fost montate şi difuzate în timp real, ceea ce a sporit vizibilitatea şi a conferit evenimentului dinamism.

De asemenea, în timpul evenimentului, am ajutat jurnaliştii să identifice persoanele de la care să ia interviuri, să le explice detalii despre domeniul discutat, dar şi despre eveniment.