Rețelele de socializare sunt un instrument important în orice strategie de comunicare. Prezența pe internet a unei companii deja nu mai înseamnă doar ca aceasta să aibă un site, pe care să-și plaseze noutățile. Astăzi comunicarea bună înseamnă, în primul rând, feedback.

Marile companii semnează contracte cu firme specializate în social media management pentru ca acestea să le asigure prezența pe rețelele de socializare. Una din cele mai importante din punct de vedere al promovării este Facebook.

Recomandarea de a crea o pagină pe anumite rețelele de socializare poate veni în rezultatul cercetării și se conține în strategia de comunicare. În cazul în care prezența pe social media nu aduce plus de valoare și nu ajută la rezolvarea problemei companiei, acest instrument nu va fi inclus în planul de acțiuni.

Fabrica de imagine a creat pe Facebook și gestionează, la moment, atât pagini ale unor companii, cât și a unor proiecte și evenimente.

Pagina de Facebook a Chișinău Youth Orchestra a fost creată la începutul colaborării cu acest proiect muzical, în aprilie 2012. Conform conceptului, pe pagină urmau a fi plasate toate aparițiile în mass-media ale orchestrei, a dirijorului și orice mențiune relevantă despre proiect. Am folosit toate opțiunile Facebook pentru crearea evenimentelor, distribuirea lor și invitarea utilizatorilor. Pagina a adunat, între timp, peste 2800 de fani, fără publicitate sau postări plătite și este o platformă de comunicare între admiratorii proiectului și membrii orchestrei.

cyo

O altă pagină pe care am dezvoltat-o de la zero este cea a companiei Balkan Pharmaceuticals. Atunci când au început colaborarea, una din sarcini a fost să creăm și să menținem pagina oficială de Facebook a companiei. Acum aici sunt plasate noutățile companiei, informații utile și alte tipuri de conținut. Pagina este și un mijloc de comunicare pentru potențiali consumatori, care o pot utiliza pentru a adresa întrebări managementului companiei.

BalkanPH

Una din paginile recent create este cea a campaniei de comunicare „Vezi cu ochii tăi susținerea Uniunii Europene în Moldova”. Deși publicul țintă al acesteia este puțin diferit de cel al Facebook, am decis să punem și la dispoziția utilizatorilor materialele din campanie. Pagina a fost creată în decembrie 2014 și este o sursă veridică de informare despre proiectele realizate în Moldova din bani europeni.

vezi cu ochii tai

 

odnoklassniki

 

youtube channel