Site-ul unei companii este cartea sa de vizită. Atunci când începem să lucrăm cu un client nou, evaluarea site-ului său la nivel de conţinut şi design este printre primele activităţi pe care le facem.

Ca instrument de comunicare, site-ul unei companii trebuie să corespundă cu personalitatea acesteia, să fie util, uşor de accesat şi mereu actualizat. Ca parte a colaborării cu unii clienţi, ne ocupăm de administrarea site-urilor lor şi generarea de conţinut pentru diverse rubrici ale acestora.

Recomandăm companiilor cu care lucrăm să-şi facă un site, doar dacă rezultatele cercetării arată că acesta va aduce plus de valoare. La moment, Fabrica de imagine coordonează crearea site-urilor pentru proiecte internaţionale şi unele companii.

Unul din site-urile pe care l-am creat este Euprojects.md, platformă de informare despre proiectele Uniunii Europene în Moldova. Crearea şi menţinerea site-ului este un instrument prevăzut de strategia de comunicare elaborată anterior. Am lucrat concomitent atât la partea de programare şi la cea de conţinut, ceea ce ne-a permis să structurăm mai bine site-ul.

Site-ul BalkanPharmaceuticals.com era la început un site cu multe probleme. Pentru că nici conţinutul şi nici designul nu transmiteau mesaje potrivite despre companie, am recomandat clientului crearea unui site nou. Am elaborat o nouă structură, cu un număr optim de rubrici, în funcţie de domeniul de activitate al clientului şi am realizat sesiuni foto la sediul companiei. La moment, sarcina este de a menţine site-ul actual. Pentru asta îl completăm cu noutăţi şi asigurăm traducerea conţinutului în versiunile rusă şi engleză.

balkan

Unul din site-urile pe care l-am creat, dar pe care nu-l administrăm, este ias.md – site-ul Incubatorului de Afaceri din Soroca. Conceptul şi conţinutul sunt produse realizate de Fabrica de imagine.

ias.md

Am creat şi administrăm Fabricadeimagine.md, site-ul companiei noastre de comunicare. Conceptul corespunde cu valorile companiei, iar conţinutul reflectă activităţile echipei din ultimii ani, structurate în Studii de caz. Fiecare studiu descrie cum am abordat o anumită solicitare sau problemă a clientului şi mijloacele prin care am gestionat-o.

fabricadeimagine