Există mai multe tipuri de cercetări pe care le efectuăm pentru instituţii. Ceea ce este comun pentru fiecare din ele, este că în rezultat clientul are o imagine clară a activităţilor efectuate sau planificate şi percepţia publicului despre acestea.

Centrul PAS, instituţia care a creat şi administrează platforma e-sănătate.md a solicitat servicii de comunicare de la Fabrica de imagine.

Platforma e-sănătate.md a fost lansată în mai 2013. Pe lângă componenta media, platforma are şi o infrastructură complexă de site-uri care urmează să asigure comunicarea între medici, între pacient şi medic şi stocarea informaţiei personale pe site.

Fiind un produs inovativ, în continuă dezvoltare, la un anumit moment, a apărut necesitatea unui studiu calitativ care ar fi arătat cum publicul percepe platforma şi componentele sale.

Astfel, cercetarea a cuprins vizitatori permanenţi şi potenţiali ai e-sănătate.md, medici şi pacienţi din diferite localităţi, având specializări diferite, cu vârsta cuprinsă între 25 şi 40 de ani.

În rezultat, raportul de cercetare a oferit o imagine de ansamblu asupra percepţiei de către public atât a conţinutului, cât şi a elementelor vizuale ale site-ului, comodităţii de navigare. Recomandările şi observaţiile formulate au permis administratorilor să facă modificările în rezultatul cărora platforma să fie vizitată de un număr cât mai mare de vizitatori.